“Sandra heeft ons geholpen met het organiseren van ons 17,5 jaar Jubileum-evenement.

Vanaf het moment dat wij Sandra hiervoor hebben benaderd is zij actief betrokken geweest en nam ze de lead, waarbij ze ons echt ontzorgde. Sandra denkt met je mee om de vooraf afgesproken doelen van het event waar te maken. Hierbij kun je vertrouwen op haar kennis, kunde en netwerk. Ook op de dag van het evenement zelf is Sandra van grote meerwaarde geweest. Doordat Sandra aanwezig was hebben wij ons niet om organisatorische zaken hoeven te bekommeren. Zo konden wij echt genieten van deze bijzondere dag. Wij kijken terug op een meer dan geslaagd evenement waarvoor wij Sandra hartelijk bedanken!”

Marieke van Gelder – Van Gelder Advocaten

Voor Van Gelder Advocaten heb ik het 17,5 jarig jubileum mogen organiseren.

“Sandra heeft ons geholpen met het organiseren van ons 17,5 jaar Jubileum-evenement.

Vanaf het moment dat wij Sandra hiervoor hebben benaderd is zij actief betrokken geweest en nam ze de lead, waarbij ze ons echt ontzorgde.
Sandra denkt met je mee om de vooraf afgesproken doelen van het event waar te maken. Hierbij kun je vertrouwen op haar kennis, kunde en netwerk. Ook op de dag van het evenement zelf is Sandra van grote meerwaarde geweest. Doordat Sandra aanwezig was hebben wij ons niet om organisatorische zaken hoeven te bekommeren. Zo konden wij echt genieten van deze bijzondere dag. Wij kijken terug op een meer dan geslaagd evenement waarvoor wij Sandra hartelijk bedanken!”

Marieke van Gelder – Van Gelder Advocaten

Voor Van Gelder Advocaten heb ik het
17,5 jarig jubileum mogen organiseren.
Savanha events | Sandra Ogiers

“In het najaar van 2023 hadden we plotseling een crisis toen een medewerker dreigde uit te vallen door te veel werk, terwijl er nog veel meer te doen was. Gelukkig herinnerden we ons Sandra van een recent netwerkevenement en besloten haar te vragen om bij te springen. Binnen mum van tijd was ze ingewerkt en wist ze haar weg te vinden in de organisatie, met huisgenoten en huurders. Ze ging als een speer en had daardoor ook nog tijd om extra zaken op te pakken die al langer op de to do lijst stonden. Zo werkte ze aan een uitvaartbeurs, een nieuwe banquetingmap en organiseerde ze een nieuwjaarsreceptie voor de huisgenoten en omwonenden van Jan van Besouw.

Tijdens haar periode bij ons werd duidelijk wat voor nieuwe medewerker het team het beste zou kunnen aanvullen (helaas wilde ze zelf graag ZZP’er blijven en konden we haar niet houden 😊) en die heeft Sandra nog mee ingewerkt waardoor ze haar werkzaamheden ook nog zorgvuldig heeft kunnen overdragen. 

We zijn heel erg blij dat Sandra zo snel kon bijspringen en allerlei zaken kon oppakken. We houden haar erg graag dichtbij ons dus we hebben haar gevraagd om ook het evenement De Opening (1 sept 2024) te coördineren, want als het in haar handen ligt dan hebben wij er verder geen omkijken naar, een zeer prettige gedachte in de nog altijd drukke tijden!

Kortom, niets dan lof over deze toegankelijke, vrolijke dame die de schouders eronder zet en voor wie ‘kan niet of lukt niet’ geen optie is. We bevelen haar dan ook van harte aan!”

Roxanne Petermeijer en Judith Rotmans

Management Jan van Besouw, Goirle

Voor Jan van Besouw heb ik 5 maanden als interim sales- en eventmanager gewerkt.
Savanha events | Sandra Ogiers

“In het najaar van 2023 hadden we plotseling een crisis toen een medewerker dreigde uit te vallen door te veel werk, terwijl er nog veel meer te doen was. Gelukkig herinnerden we ons Sandra van een recent netwerkevenement en besloten haar te vragen om bij te springen. Binnen mum van tijd was ze ingewerkt en wist ze haar weg te vinden in de organisatie, met huisgenoten en huurders. Ze ging als een speer en had daardoor ook nog tijd om extra zaken op te pakken die al langer op de to do lijst stonden. Zo werkte ze aan een uitvaartbeurs, een nieuwe banquetingmap en organiseerde ze een nieuwjaarsreceptie voor de huisgenoten en omwonenden van Jan van Besouw.

Tijdens haar periode bij ons werd duidelijk wat voor nieuwe medewerker het team het beste zou kunnen aanvullen (helaas wilde ze zelf graag ZZP’er blijven en konden we haar niet houden 😊) en die heeft Sandra nog mee ingewerkt waardoor ze haar werkzaamheden ook nog zorgvuldig heeft kunnen overdragen. 

We zijn heel erg blij dat Sandra zo snel kon bijspringen en allerlei zaken kon oppakken. We houden haar erg graag dichtbij ons dus we hebben haar gevraagd om ook het evenement De Opening (1 sept 2024) te coördineren, want als het in haar handen ligt dan hebben wij er verder geen omkijken naar, een zeer prettige gedachte in de nog altijd drukke tijden!

Kortom, niets dan lof over deze toegankelijke, vrolijke dame die de schouders eronder zet en voor wie ‘kan niet of lukt niet’ geen optie is. We bevelen haar dan ook van harte aan!”

Roxanne Petermeijer en Judith Rotmans

Management Jan van Besouw, Goirle

Voor Jan van Besouw heb ik 5 maanden als interim sales- en eventmanager gewerkt.

 

Savanha events | Sandra Ogiers

“Sandra heeft ons top geholpen om een highlandgames voor kinderen te organiseren. Ze weet wat ze doet. Is zeer vakbekwaam en erg goed met kinderen. Ze is zeker ook goed in presenteren. Wij waren erg blij met haar inzet en het is aan te raden haar in te huren!”

Toon –  C.S. de Betekoppen

Voor C.S. de Betekoppen heb ik het kinderprogramma tijdens hun jubileumweekend georganiseerd.
6x11 Logo met slogan
Savanha events | Sandra Ogiers

“Sandra verzorgde een ontzettend geslaagde kerstborrel met met een pubquiz, ranking the party en minute to win it. Alle collega’s genoten enorm van de gezelligheid en de goed georganiseerde spellen. Een aanrader!”

Door Lotje Getikt

Voor Door Lotje Getikt heb ik hun kerstborrel mogen organiseren.
Savanha events | Sandra Ogiers

“Sandra heeft mij geweldig ondersteund bij 2 Events voor mijn klanten en volgers. Ik heb haar ervaren als een enorme aanpakker die van vele markten thuis is. Ze is heel pro-actief, denkt mee en voert heel correct uit wat afgesproken is. Ik voelde me helemaal ontzorgd door Sandra als Event Manager.”

Fany Tel – Licht in Relaties

Voor Fany Tel heb ik 2 live-dagen georganiseerd.
Savanha events | Sandra Ogiers

“Sandra heeft ons top geholpen om een highlandgames voor kinderen te organiseren. Ze weet wat ze doet. Is zeer vakbekwaam en erg goed met kinderen. Ze is zeker ook goed in presenteren. Wij waren erg blij met haar inzet en het is aan te raden haar in te huren!”

Toon –  C.S. de Betekoppen

Voor C.S. de Betekoppen heb ik het kinderprogramma tijdens hun jubileumweekend georganiseerd.
6x11 Logo met slogan
Savanha events | Sandra Ogiers

“Sandra verzorgde een ontzettend geslaagde kerstborrel met met een pubquiz, ranking the party en minute to win it. Alle collega’s genoten enorm van de gezelligheid en de goed georganiseerde spellen. Een aanrader!”

Door Lotje Getikt

Voor Door Lotje Getikt heb ik hun kerstborrel mogen organiseren.
Savanha events | Sandra Ogiers
“Sandra heeft mij geweldig ondersteund bij 2 Events voor mijn klanten en volgers. Ik heb haar ervaren als een enorme aanpakker die van vele markten thuis is. Ze is heel pro-actief, denkt mee en voert heel correct uit wat afgesproken is. Ik voelde me helemaal ontzorgd door Sandra als Event Manager.”

Fany Tel – Licht in Relaties

Voor Fany Tel heb ik 2 live-dagen georganiseerd.
Savanha events | Sandra Ogiers

“Medifit Fysiotherapie heeft een goed geslaagde avond gehad dankzij Sandra die erg goed mee gedacht heeft in de inrichting daarvan. Dank je wel, en ik denk dat we je nog een keer gaan inzetten voor een geslaagde bedrijfsfeest!”

Janneke Drijvers – Medifit

Voor Medifit heb ik het bedrijfsfeest mogen verzorgen.
Savanha events | Sandra Ogiers

“Medifit Fysiotherapie heeft een goed geslaagde avond gehad dankzij Sandra die erg goed mee gedacht heeft in de inrichting daarvan. Dank je wel, en ik denk dat we je nog een keer gaan inzetten voor een geslaagde bedrijfsfeest!”

Janneke Drijvers – Medifit

Voor Medifit heb ik het personeelsuitje mogen verzorgen.