Hi, ik ben Sandra; eventplanner
en – manager
Jouw professionele feestjesbouwer
Het allergrootste feest voor mij: jouw bedrijfsevent organiseren en in goede banen leiden als eventplanner en -manager. Ik strooi met creatieve en originele ideeën alsof het confetti is en doe er alles aan om jouw event onvergetelijk te maken voor collega’s, klanten, leveranciers en andere genodigden. Ik laat jouw bedrijf stralen als een discobal.
Ik plan en manage jouw bedrijfsevent.
Hi, ik ben Sandra; eventplanner
en – manager
Jouw professionele feestjesbouwer
Het allergrootste feest voor mij: jouw bedrijfsevent organiseren en in goede banen leiden als eventplanner en -manager. Ik strooi met creatieve en originele ideeën alsof het confetti is en doe er alles aan om jouw event onvergetelijk te maken voor collega’s, klanten, leveranciers en andere genodigden. Ik laat jouw bedrijf stralen als een discobal.
Ik plan en manage jouw bedrijfsevent.
“Mijn missie: mensen blij maken en verrassen met een event waar zij nog jaren over napraten.”
Onopvallend aanwezig zijn
Je ontvangt een totaalpakket: conceptontwikkeling; het regelen van locatie, catering en styling; het bewaken van het budget; het samenstellen van het draaiboek; het managen van het evenement op het moment suprême. In de voorbereiding schakel ik met jou om de kaders en voortgang te checken, zodat alles naar wens verloopt. Jouw verwachtingen zijn dan helder, waardoor ik tijdens het bedrijfsevent volledig op de achtergrond aan de slag kan. Ik omschrijf die werkwijze als: onopvallend aanwezig.
Terwijl jij mijlpalen viert, borrelt, netwerkt en inspireert en de gasten genieten, volg ik het draaiboek en ontvang ik de leveranciers. Ik zorg dat álles vlekkeloos verloopt. En wanneer er iets uit de pas dreigt te lopen, stuur ik op tijd bij.
Lees meer over mijn aanbod.
Stressbestendig, zo kun je me wel noemen
De drive om mensen blij te maken ontstond tijdens mijn eerdere werkzaamheden als hulpverlener in de daklozenopvang. Daar leerde ik om goed te luisteren, door te vragen en naar de essentie te vragen. Dankzij die werkervaring werk ik ook altijd toe naar doelen. Ik ben stressbestendig, hoor de vraag áchter de vraag en kan goed omgaan met alle lagen van de samenleving.
Onopvallend aanwezig zijn
Je ontvangt een totaalpakket: conceptontwikkeling; het regelen van locatie, catering en styling; het bewaken van het budget; het samenstellen van het draaiboek; het managen van het evenement op het moment suprême. In de voorbereiding schakel met jou om de kaders en voortgang te checken, zodat alles naar wens verloopt. Jouw verwachtingen zijn dan helder, waardoor ik tijdens het bedrijfsevent volledig op de achtergrond aan de slag kan. Ik omschrijf die werkwijze als: onopvallend aanwezig.
Terwijl jij mijlpalen viert, borrelt, netwerkt en inspireert en de gasten genieten, volg ik het draaiboek en ontvang ik de leveranciers. Ik zorg dat álles vlekkeloos verloopt. En wanneer er iets uit de pas dreigt te lopen, stuur ik op tijd bij.
Lees meer over mijn aanbod.
Stressbestendig, zo kun je me wel noemen
De drive om mensen blij te maken ontstond tijdens mijn eerdere werkzaamheden als hulpverlener in de daklozenopvang. Daar leerde ik om goed te luisteren, door te vragen en naar de essentie te vragen. Dankzij die werkervaring werk ik ook altijd toe naar doelen. Ik ben stressbestendig, hoor de vraag áchter de vraag en kan goed omgaan met alle lagen van de samenleving.
“De werkzaamheden in de daklozenopvang hebben me verrijkt en me geleerd dat ik het leven moet vieren. Ik wil graag samen zijn en verbinding zoeken.”
Alles draait om balans. De juiste balans in de versiering, de muziek en het eten, maar óók de juiste balans tussen werk en privé. Dat is voor mij een belangrijk punt. Ik ben op de meeste momenten beschikbaar – altijd tijdens noodgevallen of spoedsituaties – maar geniet op andere momenten van het gezinsleven. Zo laad ik mezelf weer op om aan de slag te gaan met mijn passie: het plannen en managen van jouw bedrijfsevent.
Samen de slingers ophangen, ballonnen opblazen en confetti strooien.