• Jouw winkelwagen - €0.00
  • Home
  • Events
  • Kids
  • Nieuws
  • Over Savanha
  • Contact
  • Home
  • Events
  • Kids
  • Nieuws
  • Over Savanha
  • Contact

Nieuws

Home » Nieuws

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws, volg Savanha Events op Facebook en Instagram!

savanha.events

savanha.events
VOORDELEN VAN HET INSCHAKELEN VAN EEN EVENTMANAGER VOORDELEN VAN HET INSCHAKELEN VAN EEN EVENTMANAGER

Er zitten verschillende voordelen aan het inhuren van een eventmanager. Zo is de kostenbesparing die je maakt een hele belangrijke voor veel bedrijfseigenaren.

De kostenbesparing ontstaat doordat jij (of een andere medewerker) het event niet zelf gaat organiseren. Waarschijnlijk ben je zelf niet zo ervaren in het creëren van een event waardoor je er meer tijd mee kwijt bent dan een ervaren eventmanager. Daarnaast moet je het ook nog eens naast je andere werk doen waardoor jij je niet bezig kunt houden met je corebusiness en wellicht werk moet laten liggen. 

Ook is het zo dat een eventmanager vaak samen werkt met vaste partners waardoor er mogelijk commissies of kortingen gegeven worden die weer gedeeld kunnen worden met jou als klant. 

Wil jij ook een kostenbesparing bij het organiseren van jouw bedrijfsevent? Stuur me een berichtje en ik kom graag langs om uit te leggen wat ik voor jouw bedrijfsevent kan betekenen.

#bedrijfsevenement #bedrijf #besparing #kostenbesparing #eventmanager
DAG VAN HET VERGETEN KIND. Ieder jaar is op 29 ja DAG VAN HET VERGETEN KIND.

Ieder jaar is op 29 januari de ‘dag van het vergeten kind’. Dit is het startsein voor de ‘week van het vergeten kind’ waarbij aandacht wordt gevraagd voor kwetsbare kinderen in Nederland. Dit is noodzakelijk omdat er nog steeds duizenden kinderen in Nederland zijn die geen fijne thuissituatie hebben. Bij ruim 55.000 gaat het zo mis, dat thuis wonen niet meer mogelijk is. Al deze kinderen zijn enorm kwetsbaar en dit tekent hun verdere leven. Ze missen de aandacht en veiligheid die ze hard nodig hebben om stabiel op te groeien. Als je dit leest, dan wil je wat doen! En dat heb ik ook gedaan… Vanuit SAVANHA Events organiseer ik gesponsorde kinderfeestjes voor kinderen die bekend zijn bij de daklozenopvang in Tilburg. Bedrijven en particulieren sponsoren hierbij een kinderfeest waarmee ik een kind ontzettend gelukkig mag maken. Afgelopen jaar mocht ik dit al 3 keer doen en mijn wens is dat ik dit in 2023 nog vaker mag doen. 
Want ieder kind verdient toch een zorgeloze verjaardag?!
#kinderfeest #vergetenkind #sponsors #blijegezichten
BITES EN BUSINESS Vorige week was de nieuwjaarshi BITES EN BUSINESS

Vorige week was de nieuwjaarshigh-tea van @bitesenbusinesstilburg . Vanwege het erg slechte weer/code oranje was het erg spannend of het wel door kon gaan. Het restaurant had mij al gebeld of we wel gingen komen maar om 11.00 uur had ik nog geen enkele afmelding dus besloten we het door te laten gaan. Wow, wat een bikkels zijn onze dames! 

15 dames hebben het slecht weer getrotseerd om gezellig met ons te komen netwerken en genieten van de heerlijke high tea. 1 dame was onderweg naar ons maar heeft om moeten keren vanwege afgesloten wegen door ongelukken door de sneeuw.

Wat ben ik trots op onze dames, wat een vastberadenheid! Het was weer een gezellige middag waarbij ook weer verschillende linken zijn gelegd en vragen zijn beantwoord. Al met al een goed begin van 2023! Op naar het volgende diner op woensdag 1 maart bij Zjuu. Zien we je daar?

#business #netwerken #restaurant #businesswomen #vrouwelijkeondernemers
ORGANISATIE VAN EEN EVENT Regelmatig kiezen mens ORGANISATIE VAN EEN EVENT 

Regelmatig kiezen mensen ervoor om zelfstandig een feest of event te organiseren. In veel gevallen is dit ook prima en wordt het een geslaagd event. 
Maar wanneer het een groter (buiten)feest of event wordt is het vaak verstandig om iemand in te huren. Onlangs zag ik weer waarom dat slim is om te doen. 

Een eventmanager denkt ook aan andere zaken dan muziek, eten, drinken en aankleding. Zo is het ook goed om een stroomplan te hebben, na te denken over eventuele vergunningen maar ook of er voldoende ruimte, licht en, zeker in deze tijd, voldoende warmte is geregeld. Het zou toch ontzettend jammer zijn als je een leuke plek geregeld hebt, er heerlijk eten is en goede muziek maar de stroom steeds uitvalt omdat er teveel leveranciers stroom nodig hebben, je elkaar niet kunt zien vanwege te weinig licht of iedereen zijn jas aanhoudt en snel weer naar huis gaat omdat het te koud is. 

Het is zeker niet altijd nodig om de volledige organisatie van jouw feest of event uit handen te geven. Soms kun je zelf al een aanzet maken en kan de eventmanager de missende onderdelen invullen. Maar volledig uit handen geven blijft natuurlijk ook een optie!

Wil je dat ik eens met je meekijk naar de organisatie van jouw feest of event? Stuur me een berichtje en ik kom graag eens langs!

#organiseren #event #meedenken #uitbesteden #delegeren
SUPPORTING ANOTHER’S SUCCESS WON’T EVER DAMPEN SUPPORTING ANOTHER’S SUCCESS WON’T EVER DAMPEN YOURS

Eerder vertelde ik al dat ik het fantastisch vind om te netwerken. Maar ik vind het nog leuker om mensen aan elkaar te koppelen die wellicht iets voor elkaar kunnen betekenen! Zo zijn @everafterstorytelling  en @vanierselvandeloo gaan samenwerken na een borrel die ik georganiseerd heb en zijn @vanierselvandeloo  en @corinestrijbosch  samengekomen na een diner bij @bitesenbusinesstilburg. Hoe mooi is het dat je anderen verder kunt helpen doordat je weet dat de een iets kan geven wat een ander nodig heeft!

Dat is voor mij ook een groot onderdeel van netwerken. Ik ben in eerste instantie niet uit op leads en opdrachten. Voor mij betekent netwerken oprecht geïnteresseerd zijn in de ander, ontdekken wat voor persoon je tegenover je hebt en wat de passies en krachten zijn. Onderzoeken of er gezamenlijke passies zijn en of er een klik is. Wie weet wat daar uit voortkomt. En uiteraard is het altijd leuk als dat wel leads of opdrachten zijn, laten we wel eerlijk zijn..

Natuurlijk is het andersom net zo fijn, wanneer anderen dat ook voor mij doen! Zo mocht ik laatst het plekje van @@albertverwater  overnemen bij de Business Open. Hier ontmoette ik Marieke van Van Gelder Advocaten en inmiddels ben ik bezig met het finetunen van haar jubileumevent wat eind maart gaat plaatsvinden. Super tof! En wat leuk dat dit is voortgekomen uit de gunfactor van een ander!

#bemiddelen #samenwerken #netwerken #steunen
DUIDELIJKHEID Een tijdje terug gingen we met de he DUIDELIJKHEID
Een tijdje terug gingen we met de hele familie van mijn man uit eten ter ere van de verjaardagen van zijn grootouders. Traditiegetrouw vind dit plaats bij een Van der Valk hotel in België.
Voor onze twee kinderen is het altijd een uitdaging om lang te blijven zitten dus we hebben altijd speelgoed en kleurspullen bij. Ook is er een klein speeltuintje buiten waar ze konden spelen samen met bompa (hun Belgische grootvader).

Op een gegeven moment komt onze dochter (5 jaar) alleen naar ons toe en vraagt of de jongste (3) bij ons is. Wij zeggen dat deze bij bompa is waarop dochter reageert; ‘oh oh.. dan is hij kwijt’. Ik registreer dit niet als paniek maar loop toch even met haar mee naar buiten. Daar zie ik bompa en op zijn gezicht zie ik wèl paniek. Mijn adrenaline stijgt en ik ga in actie modus. Ook omdat de speeltuin vlakbij een drukke weg is. Mijn man en schoonmoeder waren inmiddels ook naar buiten gekomen want die hadden onze dochter ook gehoord. Zij zijn buiten gaan zoeken en ik ben snel naar binnengegaan.

Hier vraag ik of ze een klein jongetje, 3 jaar met een blauwe jas hebben gezien maar dat was niet het geval.
Binnen kun je twee kanten op, naar rechts, daar zijn de zalen waren wij zaten, of naar links naar een ander restaurant. Ik besloot naar links te gaan omdat we hem rechts niet voorbij waren gelopen. Ook hier vroeg ik “hebben jullie een klein jongetje, drie jaar, blauwe jas gezien?” En meteen wezen er gasten naar een ander stuk van een restaurant waarop ik onze jongste zag staan! Helemaal blij dat ik hem zag gaf ik hem snel een dikke knuffel, bedankte de mensen van het restaurant en liep vlug naar alle andere mensen die aan het zoeken waren om te vertellen dat hij gevonden was. Inmiddels waren namelijk ook de grootouders en andere familieleden mee aan het zoeken. Iedereen was ontzettend opgelucht! De jongste zei dat hij ons niet zag maar was gelukkig niet in tranen of paniek. Het heeft voor ons duidelijk een veel grotere impact gehad dan voor hem. Uiteraard wel even verteld dat hij niet zomaar weg kan lopen bij bompa maar de vraag is of dit blijft hangen bij een mannetje van net 3. 
Lees verder in comments.
NETWERKEN: I LOVE IT! There, i said it… Ik hou v NETWERKEN: I LOVE IT!
There, i said it… Ik hou van netwerken. 

In het begin vond ik netwerken erg spannend. Waar ga je het over hebben? Maar na het een aantal keer gedaan te hebben vind ik het fantastisch! 

Ik vind het geweldig om nieuwe mensen te ontmoeten, hun verhaal te horen en meer over iemand en zijn bedrijf te weten te komen. Waarschijnlijk helpt mijn achtergrond als hulpverlener hier ook bij, altijd nieuwsgierig zijn naar de ander. 

Na een netwerkevent ben ik eigenlijk altijd vol positieve energie, beginnen er nieuwe ideeën te borrelen of ben ik geïnspireerd. Op dit moment ga ik regelmatig naar de Open Coffee Tilburg en natuurlijk ‘mijn eigen’ Bites en Business. Onlangs ben ik bij Business Open geweest en op de agenda staan nog de BOB-Borrel en Netwerk Brabant. 
Iemand nog andere goede tips om leuk te netwerken?

#netwerken #ondernemen #samenbrengen #ondernemendevrouwen #samenwerken
KERSTBORREL NIET ZO GESLAAGD? De afgelopen weken KERSTBORREL NIET ZO GESLAAGD?

De afgelopen weken zijn er weer veel kerst- en nieuwjaarsborrels geweest. Dit is een mooi moment om met je collega’s nog gezellig samen te zijn voor de feestdagen. Wellicht is er ook wel een speech geweest, zijn er kerstpakketten uitgedeeld of droeg iedereen een foute kersttrui. Het heeft in ieder geval veel potentie om een topherinnering te worden.

Maar jammer genoeg zie en hoor ik nog te vaak dat het eigenlijk niet echt gezellig was of collega’s alleen voor het kerstpakket komen en daarna snel naar huis gaan. Dit is toch zonde! 

Dit lijkt me niet de insteek van je tijd, moeite en geld dat je investeert. Wil je dat absoluut niet meer? Ik zorg ervoor dat jouw borrel volgend jaar wèl gezellig wordt! 

Wil je weten hoe? Ik vertel het je graag!

#kerst #kerstborrel #kerstpakket #gezelligheid
TOUWTJES IN HANDEN Afgelopen woensdag bracht ik d TOUWTJES IN HANDEN

Afgelopen woensdag bracht ik de kinderen naar mijn ouders. In de vakanties worden ze altijd uitgenodigd om een hele dag te komen spelen en dat willen ze maar al te graag. Dus hop, op naar Middelbeers. 

Wij rijden een elektrische auto en deze heeft allerlei leuke snufjes en zo ook "lane-assist". Dit zorgt ervoor dat je auto altijd in het midden van de weg blijft rijden. Wanneer je te dicht bij een lijn komt stuurt de auto automatisch bij. 

Klinkt super veilig en fijn maar… ik vind het verschrikkelijk! Soms heb je van die wegen waarbij de lijn verder naar het midden ligt en je bij een tegenligger juist wel over de lijn moet rijden. (ik weet even niet hoe dat heet, jij wel? Laat het met gerust weten). Zo’n weg ligt er dus tussen Tilburg en Middelbeers. En iedere keer stuurt die auto, naar mijn menig, veel te heftig bij waardoor je alsnog verschrikt in de auto zit. Daarnaast geef ik ook niet zo graag de touwtjes uit handen. Zo rij ik eigenlijk ook nooit met 'cruisecontrol". Ik heb graag zelf de controle over de auto in plaats van andersom
.
Zo ook bij events; zet mij in de lead en ik hou de controle over het geheel. Ik zal zorgen dat ik alle touwtjes in handen blijf houden tot aan het einde van het feest en waar nodig aan een touwtje zal trekken als iets niet goed loopt.

Gelukkig weet ik inmiddels ook wanneer en hoe ik mijn touwtjes moet laten vieren om ook te kunnen ontspannen.

Heb jij iemand nodig die de touwtjes in handen neemt voor jouw event? Ik neem ze graag van je over.

#kia #touw #controle
FOTOGRAAF PAY IT FORWARD Bij de gesponsorde ‘Pay FOTOGRAAF PAY IT FORWARD
Bij de gesponsorde ‘Pay it forward’ kinderfeestjes is ook altijd @jolandavenselaar aanwezig. Zij is fotografe en zorgt (belangeloos!) dat het kindje prachtige foto’s krijgt ter herinnering aan het leuke kinderfeest! Ik ben zo blij met de inzet van Jolanda en ook van de kinderen en ouders krijgen we altijd mooie reacties zodra ze de foto’s binnen hebben.
Heel erg bedankt Jolanda! Je maakt echt verschil in het leven van het kind en de ouders!
Jolanda heeft binnenkort met Fomo Fotogroep een foto expositie. Hier worden foto’s en AV Series getoond van 26 exposanten waaronder ook Jolanda.
Mocht je dit willen zien, de expositie is bij Tilliander Cultuurcentrum, Spoorlaan 82C, Oisterwijk, te zien op: 
Vrijdag 13 januari 20.00 – 22.00 uur
Zaterdag 14 januari 12.00 – 17.00 uur
Zondag 15 januari 11.00 – 17.00 uur
Ga het prachtige werk van deze topper zeker bekijken! 
#fotograaf #expositie #fantastisch
HAPPY NEWYEAR! Ik wens je.. Iets goed, iets lekke HAPPY NEWYEAR!

Ik wens je..
Iets goed, iets lekkers,
Iets geks, iets gekkers,
Iets aardigs, iets liefs,
maar hoe dat ook iets positiefs!

Happy newyear

#nieuwjaar #ondernemen #borrel #borrelen
TERUGBLIK 2022 Het nieuwe jaar staat weer voor de TERUGBLIK 2022
Het nieuwe jaar staat weer voor de deur. Het perfecte moment om te bekijken hoe afgelopen jaar geweest is. Ondanks dat ik dit jaar al meerdere evaluatiemomenten heb gehad kan ik nu verder uitzoomen en het grotere geheel bekijken. Wat een bijzonder jaar is het geweest! 
Op werk-gebied is er het meeste gebeurd. Ik ben gestopt met mijn baan in loondienst. Een ontzettend moeilijke keuze maar achteraf ben ik erg blij dat ik deze stap gezet heb. Hierdoor kon ik me volledig focussen op mijn bedrijf. Mijn niche is inmiddels verder gespecifieerd en ik ben hard aan het werk om mijn droombaan te creëren.
Ik ben dan ook ontzettend trots dat ik afgelopen jaar: 
⭐ 11 bedrijfs-, team-, en vrijgezellenuitjes heb mogen plannen.
⭐ 2 events als uitvoerend eventmanager heb gewerkt.
⭐ 3 gesponsorde ‘Pay it forward’ kinderfeesten heb mogen geven aan kinderen in de daklozenopvang.
⭐ Een borrel heb georganiseerd voor vrouwelijke ondernemers in Tilburg waarmee ik samen in zakelijke facebookgroep zit.
⭐ Ben gestart als coördinator bij @bitesenbusinesstilburg .
⭐ Vandaag mijn opleiding tot Evenementen Organisator heb afgerond
⭐ Een 10-weekse training Online Zichtbaar en een cursus Canva heb gevolgd.
⭐ Ontzettend leuke mensen heb mogen ontmoeten door middel van netwerken. Wel ben ik hierin nog aan het ontdekken welke vorm van netwerken het beste bij mij past en wie weet ga ik deze zelf wel creëren 😉
⭐ Steeds beter ben in het vertellen wie ik ben en wat ik doe. 
⭐ Ben gestart bij @theweddingdeejay . Inmiddels heb ik al ontzettend veel geleerd over het bedrijf en het systeem, ben ik bezig met het organiseren van een prachtig event wat een heel weekend gaat duren, heb ik op beurzen gestaan en heb ik ook al mijn eerste gesprek met een bruidspaar gehad. 
Wanneer ik in het moment leef ben ik niet altijd tevreden over waar ik sta met mijn bedrijf. Het maken van dit overzicht heeft ervoor gezorgd dat ik met trots terugkijk op afgelopen jaar! Ik heb regelmatig uit mijn comfortzone moeten stappen maar ben blijven doorzetten. Inmiddels is me duidelijk, mijn bedrijf is zeker levensvatbaar! Ik ga hier lekker mee verder!

#ondernemen #starter #terugblik #doelen #eventmanager
BEDRIJFSUITJE DOOR LOTJE GETIKT Begin december he BEDRIJFSUITJE DOOR LOTJE GETIKT 
Begin december heb ik voor @doorlotje  een quizprogramma in elkaar gezet voor hun kerst-bedrijfsuitje. Bij @cafebakker hebben zij een gezellige middag gehad waarin ze onderdelen van de Pubquiz, Ranking The Party en Minute to win it hebben gespeeld. Vooral Ranking The Party is fantastisch met een team van tekstschrijvers! Tijdens het voorbereiden heb ik al veel gelachen over de fantastische teksten die ze over hun collega’s schreven.
Super leuk om zo’n enthousiaste en gedreven club mensen te zien. Ze waren erg fanatiek in de spellen en werden dan ook steeds luidruchtiger in het aanmoedigen van hun teamgenoten. Wat hebben zij, en absoluut ook ik, gelachen! Leuk om te zien hoe ze opgingen in de spellen, maar… ook hier kon er maar 1 team de winnaar zijn! Gefeliciteerd Touche Overflakkee!
Wil jij ook een op maat gemaakt programma? Laat het me weten en ik ga aan de slag!
#kerstborrel #bedrijfsuitje #uitje #bedrijf #spellen
BITES EN BUSINESS Op donderdag 16 december hadden BITES EN BUSINESS
Op donderdag 16 december hadden we het laatste Bites en Business diner van 2022. We hebben heerlijk gegeten bij @restaurantmasal , gezellig gekletst en elkaar een kerstcadeau gegeven! 
@monique_coppens  en ik zijn afgelopen juni gestart met het organiseren van deze diners als coördinatoren van @bitesenbusinesstilburg . Vorige week hebben we het dit half jaar geëvalueerd en we zijn blij verrast hoe dit is verlopen! We hebben 5 diners georganiseerd, 41 dames aan tafel gehad (waarvan meerdere vaker zijn aangesloten), inmiddels 20 leden en voor 2023 staan er 9 leuke momenten in de agenda!
Op 20 januari hebben we een nieuwjaarshigh-tea gepland staan bij @karaktertilburg om 2023 goed in te luiden. Mocht je hier ook bij aanwezig willen zijn laat het me weten!
#netwerken #dineren #bitesenbusinesstilburg
MERRY CHRISTMAS AND A HAPPY NEWYEAR! Laat je over MERRY CHRISTMAS AND A HAPPY NEWYEAR!

Laat je overdonderen, 
blijf je verwonderen, 
zie in het dagelijkse het bijzondere!

Hele fijne dagen en een spetterend 2023 gewenst!
#kerstmis #nieuwjaar #kerstwensen
REGIE NEMEN Eerder deze week vertelde ik over situ REGIE NEMEN
Eerder deze week vertelde ik over situatie in Kopenhagen waarbij een vrouw vanaf een perron op het spoor viel. Mocht je dit niet gelezen hebben, kijk even bij mijn laatste post.

Mijn vriendin en ik  begonnen met EHBO en riepen: Call 911!. (note to self; in Kopenhagen is het ook 112!) De vrouw was namelijk nog steeds buiten bewustzijn en ademde erg rochelend. Even later kwam er een Deense man op ons af. Hij gaf aan het over te nemen van ons. Wij dachten dat het een medewerker van het station was en lieten hem zijn gang gaan. Echter, hij ging haar reanimeren terwijl ze ademde, dus wij keken elkaar al aan. Daarnaast was het een erg stevige man en ging hij heel hard tekeer en hing hij op haar. Hierop zeiden wij dat hij moest stoppen omdat ze ademde. Na meerdere keren herhalen reageerde hij hier nog niet op waarop we hem probeerden weg te duwen maar dit lukt niet vanwege zijn gewicht. Hierop hebben onze mannen moeten helpen en hebben we hem met zijn vieren weggeduwd van de dame. De man bleef vervelend, steeds opnieuw terugkomen en had blijkbaar flink gedronken dus is hij door onze mannen naar de grond gewerkt en zijn zij op hem gaan zitten tot dat de politie er was.

In de ambulance al bleek ze een gebroken pols te hebben. In het ziekenhuis zagen ze een gebroken kaak. Hierdoor ademde ze eerder zo rochelend. Later in België is ze ook nog onderzocht en bleek ze een bloedpropje te hebben gehad waardoor ze bewusteloos was geraakt en op het spoor viel. 

Wat ik heb meegenomen uit deze situatie is luisteren naar ons gevoel en aan de hand daarvan actie ondernemen. We hadden in eerste instantie vertrouwen in de Deense man maar al snel zei ons gevoel dat het niet goed ging en hebben we de regie weer teruggepakt.
We hebben regie over ons eigen leven, soms geven we de regie (tijdelijk) af aan bijvoorbeeld een specialist maar uiteindelijk ben je zelf diegene die de keuzes maakt. Heb je vertrouwen in de specialist en laat je die zijn taak verder afmaken of neem je de regie weer terug wanneer iets niet goed of juist voelt.

Hoe is je gevoel bij mij? Heb je het vertrouwen dat ik van jouw zakelijke event een prachtige ervaring kan maken?
#gevoel #EHBO #actie #ondernemen
AANPAKKER 10 jaar geleden ging ik met mijn man en AANPAKKER

10 jaar geleden ging ik met mijn man en twee vrienden naar Kopenhagen. Er trad een zanger op die onze vrienden goed kenden en graag wilden zien. En uiteraard leuk om gezellig een weekend weg te zijn met zijn allen!

Deze zanger heeft een groep trouwe fans die hem overal volgen. Ondanks dat hij niet heel bekend is en niet in een grote zaal optrad waren er fans uit heel Europa naar Kopenhagen gekomen voor hem. 
Na het optreden liepen we met de fans terug naar het station om weer in het centrum te komen. 

Echter op het perron ging het mis. Ik zag een van de dames een soort van struikelen en voorover vallen op het spoor. Mijn lijf schoot meteen in actie en dus sprong ik ook op het spoor om haar eraf te halen. Echter was zij buiten bewustzijn. Ondanks dat een slanke vrouw was kreeg ik haar niet omhoog getild. Hierop kwamen mijn man en vriend ook op het spoor en tilden we haar met zijn drieën weer op het perron en trok mijn vriendin haar weg bij de rand. Daarna hebben mijn vriendin en ik eerste hulp verleent. Dit was ook nog een hele bizarre situatie, maar daar zal ik later meer over vertellen.

Ondanks dat deze situatie een behoorlijke impact op me heeft gehad is deze erg typerend voor me. Wanneer ik een probleem zie zal ik hier meteen actie op ondernemen. Ik wil het oplossen, ga in de regelmodus en probeer dit zo efficiënt mogelijk te doen. Zo ben ik dus ook als ik aan het werk ben. Ik kan snel schakelen, signaleer problemen en wil ze oplossen. Het liefste op zo’n manier dat de opdrachtgever het niet of zo min mogelijk in de gaten heeft.

Gelukkig ben ik nu, 10 jaar later, ook wat minder onbesuisd en zit er inmiddels na het signaleren ook een moment van inschatten en nadenken bij. Want op een spoor springen zonder te kijken of er een trein aankomt is absoluut niet slim! Don’t try this at home!

#aanpakken #aanpakker #actie #ondernemen
MIJN EERSTE KERSTGESCHENK ALS ZELFSTANDIGE Als kle MIJN EERSTE KERSTGESCHENK ALS ZELFSTANDIGE
Als klein kind kreeg mijn vader altijd een kerstpakket op zijn werk. Zodra hij hiermee thuis aan kwam, liep bij mij het enthousiasme en spanning op. Ik vond dat altijd een bijzonder moment waarin we met het hele gezin het pakket open maakte. Destijds was het nog heel gebruikelijk om een pakket te krijgen vol met etenswaren. Fantastisch vond ik het om zo’n pakket open te maken en te zien wat voor lekkers er allemaal in het pakket zat.

Jaren later ging ik zelf werken en kreeg ik ook jaarlijks een kerstpakket. Alleen verdwenen de pakketten met etenswaren al snel en werd het steeds vaker een bon waarmee je zelf een cadeau uit kon kiezen. Ik snap dat dit voor veel mensen een passender cadeau is maar het gevoel van enthousiasme en spanning kreeg ik hiermee niet. 

Nu ik dit jaar volledig als zelfstandige werk dacht ik dat het één groot nadeel had; geen kerstpakket krijgen! Maar wat was ik blij verrast toen ik een pakketje kreeg. Ik wist namelijk niet dat ik deze zou ontvangen. Ook nu stonden mijn man en kinderen bij me toen ik het pakje openmaakte want hoezo krijgt mama zomaar een cadeau…
Dank je wel D&B Eventmarketing voor deze leuke kerstbal-champagnefles! Roze met glitters, helemaal in stijl van D&B. Én nu al de favoriet van onze dochter!
Wel heb ik hem hoog in onze boom moeten hangen want een glazen kerstbal is best een uitdaging met 2 kleine kinderen…
Heb jij ook zo’n mooie herinneringen aan kerstpakketten krijgen?

#kerstpakket #herinneringen #kerst #ondernemen #zelfstandige
UGLY CHRISTMAS SWEATER DAY Vandaag is het Ugly Chr UGLY CHRISTMAS SWEATER DAY
Vandaag is het Ugly Christmas Sweater Day! Die ene dag per jaar dat je zonder schaamte je foutste kersttrui aan kan trekken! Dus pak hem snel uit de kast en zet de Mariah Carey op standje 100 want het is bijna kerst!!!

#kerst #kersttrui #foutekersttrui #UglyChristmasSweaterDay
USP; UNIQUE SELLING POINT Bij het starten van mijn USP; UNIQUE SELLING POINT
Bij het starten van mijn bedrijf werd door veel mensen gevraagd wat mijn USP is. Euhmmm mijn wat? Sorry, met een achtergrond als hulpverlener ben ik niet bekend met alle termen. 

USP staat voor Unique Selling Point. Ok.. hier moet ik even over nadenken. 

Inmiddels weet ik wat mij uniek maakt. Juist die achtergrond als hulpverlener! Hierdoor kijk ik anders naar een event, kan ik me goed inleven in de ander, wil ik ook iets terugdoen voor de minderbedeelden  en weet ik hoe zorgland in elkaar zit. 

Mijn volgende stap is uitwerken hoe ik dit in ga zetten in mijn aanbod. Iemand goede tips?
 #USP #uniquesellingpoint #uniek #hulpverlener #evenement #strategie
Laad meer Volg op Instagram

Contact

Heb je vragen of wil je graag een afspraak maken?
Neem dan even contact met me op:

sandra@savanha-events.nl
+31 6 46112791

Volg Savanha Events!

Belangrijke links

Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookiebeleid
Disclaimer
Veelgestelde vragen (FAQ)

Pay it forward

SAVANHA Events wil graag iets doen voor kinderen die noodgedwongen in de opvang zitten. Help jij mee? Lees meer.

© 2023 Savanha Events door Studio Lagom

×
Beheer cookie toestemming
De cookies op mijn website zijn jammer genoeg niet eetbaar, maar ze zorgen er wel voor dat de site ‘lekker’ loopt.
Op deze manier verzamel ik ook informatie, zodat ik jou beter en persoonlijker kan helpen.
Wil je liever geen cookies? Helemaal goed, klik dan op ‘geen cookies voor mij’, of lees er hier eerst meer over.
Ga je wel akkoord? Klik dan op ‘Cookies? Ja lekker!’
Functioneel Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Voorkeuren
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistieken
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}