FAQ - Veelgestelde vragen

  • Waarom staan er geen prijzen op de website?
    De prijzen voor de uitjes zijn afhankelijk van het aantal personen en de wensen. Aangezien ik maatwerk lever zijn hier zoveel verschillende opties in dat het onmogelijk is om deze allemaal te beschrijven. Ik heb alle uitjes onderverdeeld in prijsranges om je op die manier wel een richting te geven qua kosten. Mocht je van een specifiek uitje de kosten willen weten neem gerust contact met me op!
  • Hoe verdien jij je geld?
    Ik heb met de meeste aanbieders prijsafspraken kunnen maken waarbij ik een percentage van de kostprijs krijg. Hierdoor zijn de kosten voor jou gelijk, bij wie je het ook afneemt. Helaas kan dit niet bij iedere aanbieder en zal ik bij sommige uitjes een commissie vragen voor de tijd die ik geïnvesteerd heb.
  • Bied je events aan waar ik zelf niet opgekomen zou zijn?
    Absoluut, door mijn inzet op verschillende samenwerkingen heb ik een divers aanbod.
  • Hoe kan ik jouw events boeken?
    Door contact met mij op te nemen en een aantal zaken in te vullen op mijn website, kom ik met een passend aanbod voor je.
  • Met hoeveel personen dien ik te zijn om de events te kunnen boeken?
    Bij het aanbod staat beschreven wanneer er bijzonderheden zijn mbt het minimale of maximale aantal personen. Mocht iets niet passend zou zijn neem dan contact met me op dan bekijken we samen de mogelijkheden.
  • Onze groep is groter dan het maximum aantal deelnemers, wat nu?
    Wanneer je contact met me opneemt bekijken we samen de mogelijkheden.
  • Wanneer is mijn reservering definitief?
    Je ontvangt altijd eerst via de mail een offerte. Ben je akkoord met de offerte, dan kun je deze bevestigen. Pas nadat je hebt bevestigd is je boeking definitief.
  • Zijn de gemelde bedragen inclusief btw?
    Ja, alle bedragen op de website zijn inclusief btw.
  • Kan ik het aantal deelnemers later nog wijzigen?
    Totdat je hebt bevestigd kan je wijzigingen doorgeven. Daarna is dit meestal ook nog mogelijk, maar dit is afhankelijk van de aanbieder van de activiteit.
    Vanaf het moment dat een activiteit bevestigd is zitten er wel wijzigingskosten van € 7,50 aan verbonden.
  • Wat gebeurt er met een buiten-event als het slecht weer is?
    Neem zo snel mogelijk contact met me op. Waar mogelijk kunnen we (tegen een meerprijs) de activiteit verplaatsen naar een binnen-locatie of omboeken voor een binnen-activiteit. Let op: dit is niet altijd mogelijk!
  • Wanneer dien ik te betalen?
    Binnen 14 dagen na ontvangen van de voorschotnota die je minimaal 50% van de totale kosten te betalen. Het overige deel van de kosten die je binnen 7 dagen na de activiteit te betalen.
  • Wanneer kan ik een aanbod verwachten als ik me laat verrassen door een event wat jullie organiseren?
    Binnen 3 werkdagen zal ik contact met je opnemen om de wensen door te nemen en kom ik binnen een week met een voorstel.
  • Tot wanneer kan ik mijn geboekte event annuleren?
    Na bevestiging van offerte is je boeking definitief en niet meer te annuleren. Mocht zich iets voordoen waardoor het uitje niet door kan gaan, neem dan zo spoedig mogelijk contact met me op zodat we kunnen kijken naar de mogelijkheden.
  • Wat gebeurt er als ik te laat ben voor een event?
    Neem in dit geval altijd even contact met me op. Helaas is er geen andere keuze dan dit in te korten op de activiteit zelf. Als het echt heel veel later wordt, kan het zomaar zijn dat de activiteit komt te vervallen.